Saturday, 22 December 2012

Post Apa?

Sebenarnya orang suke bace pasal apa kat blog ni? aku pun nak naikkan trafik blog aku juga..tapi ada ke orang bace blog aku...hehe. Blog aku ni kebanyakannya pasal diri aku je, tapi tak kisah la ada orang nak bace ke tak..This is my blog, so this is my story...hehehe 

Aku pulak suke bace blog yang ada gambar, kalau blog tu ada tulisan je semata2..aku akan cpt2 tutup..sebab aku tak suke membace sgt..sikit2 tu boleh la..hehe...tapi ni pendapat aku je...ade orang yang suke bace blog yang ade tulisan saje




Gambar adalah hiasan di dalam blog, dengan melihat gambar yang berselang seli dengan tulisan akan merehatkan mata sekejap dari melihat beribu2 huruf (*pendapat aku je) :D




No comments:

Post a Comment