Tuesday, 14 August 2012

Andai ku bisa mengundur waktu

Andai ku bisa mengundur waktu kan ku perbaiki semua kesalahan ku dimasa lalu...kan ku jaga semua yang terlepas dari genggaman ku...tapi aku percaya semua yang hilang dari ku...aku akan mendapat yang lebih baik daripada itu...Apa yang terbaik untuk ku hanya Tuhan yang tau....:)





semua yang kite inginkan tidak semestinya menjadi milik kita...aku trima ketentuan Mu...:)




Sunday, 12 August 2012

Maafkan ku

Meminta maaf setiap hari seakan-akan esok tiada lagi hari untuk ku...bulan ramadhan yang begitu mulia hampir ditinggalkan...rasa meriah menjelang hari raya makin terasa...sebak dada memikirkan bulan ramadhan yang sudah tinggal beberapa hari sje lagi...macam mana kalau ramadhan akan datang sudah tiada untuk ku dimuka bumi ini....belum puas merasakn nikmat ramadhan....masa begitu cepat berlalu...ermmm....maafkanku jika selama aku dimuka bumi ini melakukan kesalahan yang besar atau kecil....tidak kira la bulan apa pun...:)




See u later ramadhan next year!!
Life must go on.....<3





Saturday, 11 August 2012

Pasal lelaki, kwn2 pun nk gaduh???

Baca tajuk mcm serius je....hehe...saja je nak update pasal ni...sbb aku sendiri pernah rasa....dan mungkin yang sedang baca ni pun pernah rasa...kan3.....hehe....pasal lelaki kawan sama kawan pun boleh gaduh....patut ke???...bagi aku la..kalau diberi pilihan aku akan lebih memilih kawan....tp xtau la bagi korang kn...hee....:)

apa yang terjadi adalah pilihan kita sendiri, jangan salahkan sesiapa jika pilihan kita tu salah, redo dengan ketentuan ilahi.....:)

apa pendapat korang?? Peace no war!!!!!(^_^v)

atas meja ada roti masala,
aku memang suke roti,
semua ni up to u la,
apa lagi lu pikir la sendiri.


HAHAHAHAHA!!!!
P/s: aku memang xpandai berpantun




Thursday, 2 August 2012

Job

ak dapat 1 lagi job photografi....lama dh tak buat sebab msuk study.....makin bersemangat pulak....aksesori kamera pun dah makin bertambah......chaiyok2....tp kn job ni time raya la pulak....oleh kerana aku ni nak cri duit lebih....aku terima je la....lagipun ni dah memang keje aku....hehe