Saturday, 11 August 2012

Pasal lelaki, kwn2 pun nk gaduh???

Baca tajuk mcm serius je....hehe...saja je nak update pasal ni...sbb aku sendiri pernah rasa....dan mungkin yang sedang baca ni pun pernah rasa...kan3.....hehe....pasal lelaki kawan sama kawan pun boleh gaduh....patut ke???...bagi aku la..kalau diberi pilihan aku akan lebih memilih kawan....tp xtau la bagi korang kn...hee....:)

apa yang terjadi adalah pilihan kita sendiri, jangan salahkan sesiapa jika pilihan kita tu salah, redo dengan ketentuan ilahi.....:)

apa pendapat korang?? Peace no war!!!!!(^_^v)

atas meja ada roti masala,
aku memang suke roti,
semua ni up to u la,
apa lagi lu pikir la sendiri.


HAHAHAHAHA!!!!
P/s: aku memang xpandai berpantun




No comments:

Post a Comment