Sunday 11 November 2012

Cuti yang biasa~~

Cuti yang biase...cuti sem pada tahun akhir...berjalan-jalan di ibu kota yang begitu sesak dengan kenderaan yang berebut2 mengejar masa. Aku suke tengok gelagat masyarakat yang bemacam2 ragam, oleh kerana jalan yang sesak dengan kenderaan, ramai yg memilih berjalan kaki, begitu juga aku. Melihat keadaan sekeliling yang begitu sibuk dengan masyarakat yang tidak mempedulikan sesape, aku mengikuti langkah kaki ku yang tiada tujuan, hanya ingin merasakan suasana luar yang penuh dengan asap kenderaan. 




Tengah2 aku shopping kat sbuah pasaraya yang dikenali ramai di ibu kota ni ade la sbuah kumpulan live band buat persembahan yang agak menarik perhatian aku tuk tengok. Vokalis dorg ni buat rmbut macam G dragon kumpulan Big Bang...nmpak menarik la tp aku tengok tak sesuai la untuk org malaysia...hehe....ni ad gmbar dia..tp aku ambik dengan fon je...##Gambar yang agak blur




Ni plk gula2 dr pavilion...sedap gile..botol besar ni harga dia RM19.90...bg aku harga tu mmg mahal...sebab botol dia kecik je tp ak suke makan...hehe




Tu je ak nk share...xmenarik mane pun...hehe

Assalamualaikum,,
salam 1 malaysia.

THE END!! O_o

No comments:

Post a Comment